Tissot T-Classic T028.210.22.117.00 Stylist-T

T028.210.22.117.00

Nowy

Zegarek: Damski
Kolekcja: T-Classic | Stylist-T
Referencja: T028.210.22.117.00 / T0282102211700
Wysyłka: GRATIS
Gwarancja: 2 lata, międzynarodowa

Towar na zamówienie. Zapytaj o termin realizacji 533-352-201

Cena:

1 188,00 zł

Stara cena: 1 350,00 zł

Oszczędzasz: 162,00 zł / 12.00%
Znalazłes taniej? Negocjuj cenę!

Ilość

KOPERTA:
Kształt - okrągły
Materiał - stal szlachetna
Szkło - szafirowe (niezwykle odporne na zarysowania) z antyrefleksem
Szerokość koperty - 28mm
Długość koperty - 28mm
Grubość - 7,29mm
Wodoszczelność - 3bar (30m)
Kolor - srebrny

TARCZA I WSKAZÓWKI:
Tarcza pokryta masą perłową
Kolor tarczy - perłowy
Znaczniki godzin - indeksy, cyfry arabskie
Wskazówki - srebrne

BRANSOLETA:
Materiał - wysokiej jakości stal szlachetna - bransoleta odporna jest na uszkodzenia, korozję, nie powoduje alergii
Kolor - srebrny, złoty (złocenie metodą PVD)
Zapięcie - motylkowe, wygodne i bezpieczne

FUNKCJE:
-godziny, minuty, sekundy
-wskaźnik zużycia baterii EOL "End Of Life" - gdy bateria jest bliska wyczerpaniu, wskazówka sekundnika zaczyna przeskakiwać co 4 sekundy

PARAMETRY MECHANIZMU:
Typ - kwarcowy (zasilanie baterią)
Kaliber - F03.111

Termin realizacji: 24h
Typ zegarka: Damski
Rodzaj zegarka: Elegancki
Mechanizm: Kwarcowy
Koperta: Stal 316L
Szkiełko: Szafirowe
Bransoleta: Stal 316L
Wodoszczelność: 3bar (30m)
Szerokość koperty (mm): 28mm
Grubość koperty (mm): 7,29mm
Więcej informacji

Pierwsze Logo

1853-1907: POCZĄTKI

W 1853 roku, w szwajcarskiej miejscowości Le Locle, Charles-Félicien Tissot, rzemieślnik składający złote koperty zegarków i jego syn, zegarmistrz Charles-Émile, otwierają wspólny warsztat specjalizujący się w składaniu zegarków, „Charles-Félicien Tissot & Fils”, który sprowadza części od najlepszych dostawców. Katalog warsztatu Tissot oferuje bogaty wybór zegarków kieszonkowych i zegarków na łańcuszku, przeważnie ze złota, bogato zdobionych lub o skomplikowanej konstrukcji. Jakość zegarków jest wielokrotnie nagradzana na targach krajowych i międzynarodowych oraz w konkursach zegarmistrzowskich. W 1900 roku, podczas wystawy światowej w Paryżu, słynna aktorka Sarah Bernhardt kupuje w szwajcarskim pawilonie zegarek na łańcuszku z 18-karatowego złota. Od 1853 roku zegarki Tissot przeznaczone były głównie na eksport. Poczatkowo czasomierze znajdują swoich odbiorców w Stanach Zjednoczonych, a następnie w 1858 roku trafiają do Cesarstwa Rosyjskiego. W 1885 roku, syn Charles'a-Émile'a Tissot, Charles, przeprowadza się do Moskwy, aby zarządzać zamiejscowym oddziałem założonym przez swojego ojca. Tam żeni się z Rosjanką i zakłada rodzinę. Do wybuchu rewolucji październikowej w 1917 roku Cesarstwo Rosyjskie stanowi główny rynek zbytu firmy Tissot, której zegarki trafiają nawet do carskiego pałacu.


1907-1930 JAKOŚĆ W PRZYSTĘPNEJ CENIE

W 1907 roku Charles Tissot rozpoczyna budowę fabryki na ulicy Chemin des Tourelles w Le Locle, gdzie obecnie znajduje się siedziba firmy. Dzięki zastosowaniu elektrycznych silników w fabryce stopniowo postępuje mechanizacja produkcji, co pozwala na zachowanie jeszcze większej precyzji wykonania zegarków. Po roku 1910 firma Tissot rozpoczyna sprzedaż swoich pierwszych damskich zegarków na rękę. Modele te stanowią element biżuterii i są wykonane ze złota lub platyny oraz wysadzane diamentami. Tissot tworzy w tym czasie także czasomierze naręczne dla mężczyzn, na długo przed wybuchem ich popularności w dwudziestoleciu międzywojennym. Wygląd zegarków jest inspirowany modnymi wówczas stylami w sztuce, Art Nouveau, a w okresie późniejszym, Art Déco. Do produkcji wykorzystuje się najnowsze osiągnięcia techniki. Powstaje pierwszy na świecie niemagnetyczny zegarek na rękę. Od 1917 roku firma Tissot rozpoczyna produkcję własnych części mechanizmu zegarka i staje się manufakturą, dzięki czemu może zaoferować wysokiej jakości zegarki w przystępnej cenie.

Zegarmitrze Tissot


Warsztat Tissot

1930-1953: POSZERZANIE HORYZONTÓW

W 1930 roku marka Tissot łączy swoje siły z firmą Omega. W ten sposób wzmacnia swoją pozycję na rynku i może zaoferować klientom bogatą gamę produktów. Nowo powstała spółka SSIH (Société Suisse pour l’Industrie Horlogère) jest pierwszą spółką zegarmistrzowską w Szwajcarii. W 1933 roku firma Tissot wciela w życie nowatorski projekt sprzedażowy – Plan Tissot. Koncept ten przewiduje wybór konkretnych modeli do dystrybucji na danym rynku, systematyczne, ukierunkowane kampanie reklamowe oraz darmową dystrybucję katalogów dla sprzedawców detalicznych. Ponadto Tissot zapewnia swoim klientom roczną gwarancję, nawet w przypadku nieumyślnego zniszczenia zegarka. Podobnie, jak damskie szafy, w których znajdują się ubrania na każdą porę dnia, kolekcje zegarków dla kobiet są bardzo zróżnicowane, co podkreśla hasło reklamowe: „Młoda kobieta i 3 zegarki”. Modele na bransolecie skórzanej przeznaczone są do uprawiania sportu, a te na eleganckim materiałowym pasku są odpowiednie do pracy. Zegarki na złotej bransolecie najlepiej sprawdzają się natomiast, jako ozdoba wieczorowej sukni. Dla męskiej klienteli firma Tissot przygotowuje czasomierze ze stoperem, zegarki automatyczne, a w 1951 roku tworzy flagowy model – Tissot Navigator.


1953-1968: Od stu lat na rynku

W 1953 roku firma Tissot obchodzi stulecie swojego istnienia. Objęcie stanowiska dyrektora generalnego marki przez Edouard'a-Louis'a Tissot to punkt zwrotny w organizacji produkcji w fabryce. Dzięki przyjęciu w 1958 roku zasady „jednego kalibru” uproszczono gamę produkowanych części, tym samym optymalizując produkcję. Do podstawowego mechanizmu dodaje się różne dodatki, w wyniku czego można wyprodukować zarówno zegarki manualne, jak i automatyczne, z kalendarzem i datą dzienną lub bez tych funkcji. Zegarki te sprzedają się na całym świecie. Marka odnosi sukces, a znane osobistości coraz częściej odwiedzają salony Tissot. W 1960 roku wpis w księdze pamiątkowej umieszcza książęca para Monako.

Wizyta Pary Książęcej Monaco w Warsztacie Tissot


Katalog Tissot

1968-1983: „POWIEW MŁODOŚCI”

W latach 60. i 70. pokolenie wyżu demograficznego tworzy zupełnie nową klasę społeczną wraz ze swoim własnym językiem i kulturą. Po raz pierwszy w swej historii, Tissot tworzy kolekcje adresowane do nastolatków. Są to zegarki jednocześnie eleganckie i oryginalne. Firma Tissot eksperymentuje także z nowymi materiałami, do tej pory rzadko używanymi w branży zegarmistrzowskiej. Tworzywa syntetyczne, takie jak włókno szklane, umożliwiają stworzenie kolorowych, niezobowiązujących zegarków. Powstaje rewolucyjny mechanizm bazowy o nazwie Astrolon. Rośnie zainteresowanie zegarkami kwarcowymi, również dzięki ścisłej współpracy marki Tissot ze środowiskiem Formuły 1. Od 1976 roku marka jest partnerem takich konstruktorów jak Ensign, Renault czy Lotus oraz światowej sławy kierowców rajdowych takich jak Jacky Ickx, Clay Regazzoni, czy Mario Andretti.


1983-2016: CZASY GRUPY SWATCH

W 1983 roku, w obliczu kryzysu na rynku zegarków, Nicolas G. Hayek doradza największym producentom zegarków fuzję. Firma Tissot łączy się z SMH, a w 1998 roku połączone przedsiębiorstwa zmieniają nazwę na „The Swatch Group”. Pragnąc odświeżyć wizerunek marki, Tissot tworzy kultowe zegarki, takie jak RockWatch, pierwszy zegarek wyprodukowany z kamienia. Następnie powstaje zegarek z drewna, WoodWatch, oraz zegarek z masy perłowej, PearlWatch, które przyciągają wielu klientów, zaciekawionych nowatorskim pomysłem. Pod koniec lat 90. – w ramach kolekcji T-Collection – marka Tissot proponuje zegarki bardzo kobiece. Ważne miejsce zajmują także modele sportowe, których funkcje są coraz bardziej zaawansowane. Przeczuwając niezwykły potencjał urządzeń obsługiwanych dotykowo, w 1999 roku firma Tissot wypuszcza na rynek model T-Touch, pierwszy zegarek ze szkłem dotykowym na świecie. W 2014 roku firma Tissot, jako pierwsza na świecie prezentuje zegarek zasilany energią słoneczną, T-Touch Expert Solar. W ten sposób marka potwierdza wierność swojej dewizie „Innovators by Tradition”. Kierowana od 1996 roku przez François Thiébaud firma Tissot jest obecna w świecie sportu, pełniąc rolę Oficjalnego Chronometrażysty podczas wielu imprez sportowych oraz będąc partnerem różnych dyscyplin. Dzięki nieustannej sile innowacji, umiejętności wyprzedzania tendencji i dostosowania produktów do różnych grup konsumentów, marka Tissot sprzedaje rocznie ponad 4 miliony zegarków na całym świecie.

Siedziba Tissot Le Locle

Inne produkty z tej kategorii: